Toodete importimine teistest e-poodidest ja excelist

Tooteid on võimalik mugavalt importida ka teistest enda poolt hallatavatest e-poodidest või exceli tabelist, kus on eelsisestatud toodete andmed.

Selleks valmista ette oma toodete fail .csv formaadis, kus on kõik toote andmed sisestatud. Edasta see fail talutoit@taluliit.ee meilile ja lisame tooted e-poodi. Edasi saad hallata tooteid oma konto alt (muuta kirjeldusi, pilte, hinda, laoseisu jne).

 

 

Tellimuste täitmine
Toodete lisamine

Lisada tooted oma lehele on lihtne.

Jälgi neid põhimõtteid ja Sul õnnestub kõik suurepäeaselt.

Toote vaade

  1. Mine TootedLisa uus
  2. Lisa Toote nimi (võimalikult spetsiifiline toote nimi koos kogusega).
  3. Vaata üle püsiviide ja vajadusel muuda seda. See on link, mille kaudu kliendid toodet näevad
  4. Lisa toote pikem kirjeldus. Kirjeldust kuvatakse toote lehel all osas vahekaardil. Siia lisa koostisosade informatsioon, Energiasisaldus ja muu info ning graafikud / pildid toodete andmete kohta
  5. Lisa tootele tavahind ja soodushind. Toode ei tohi olla koguaeg soodushinnaga,. Lisa juurde, kuidas arvestatakse maksud ning milline on maksuklass
  6. Lisa toote lühikirjeldus, seda kuvatakse otse toote hinna all enne lisa ostukorvi nuppu. Siia kirjuta kolme lausega toote kohta üldine informatsioon / tutvustus.
  7. Määra tootekategooriad. Vali õige kategooria, mille all kliendid toodet leiavad.
  8. Lisa tootesildid. Neid saad vabalt kirjutada (toote nimi, kategooria, detailid). Aitab kaasa SEO, ehk otsingu mootorist leida.
  9. Lisa juurde märgid. Vali need märgid, mis sul sellele tootele olemas on. Näiteks: Ehtne Talutoit, OTT, Mahetoit jne
  10. Lisa toote pilt. Seda kuvatakse suurelt tootekataloogis ja toote lehel.
    1. Pilt peaks olema 1:1 ehk ruudu formaadis ja vähemalt 1000x1000px.
    2. Teistes formaatides pildid lõikab süsteem automaatselt ruudu formaati.
    3. Pildi tegemisel kasuta naturaalset valgust (päevavalgust) ning oma nutitelefoni.
    4. Pildista otse tootest.
    5. Valge taustaga pildid on soovitatavad (otsi valge sein või laud või suurem paberileht ja kasuta taustana).
    6. Võid ka lisada erinevaid elemente ning keskkonda, et muuta toode rohkem inimesele lähedasemaks.
  11. Lisa Toote galerii ehk lisapilte toodetest, mida toote lehel kuvatakse. Võid lisada mitu pilti. Näita toodet eri külgedest, selle kasutamist ja pakendit.
  12. Kliki Avalda ja sinu toode kuvatakse klientidele.
    1. Klikkides Salvesta mustandina näed sina toodet aga see ei ole veel avalik teistele, ehk saad veel infot lisada.
    2. Klikkides Eelvaade näed, kuidas toode e-poes välja näeb

Toote laohaldus

Soovi korral saad hallata ka laojääki ja lisada tootekoodi tootele, et kergemini oma tellimusi täita

  1. Kliki laohaldus
  2. Lisa Tootekood. See võib olla nii EAN kood (numbriline) kui muu tähtedest ja numbritest kombinatsioon, mille järgi oma toodet hõlbsasti üles leiad
  3. Kui soovid hallada laoseisu, kliki halda laoseisu linnukesele
  4. Määra laojäägi kogus
  5. Saad valida, kas lubad järeltellimused, ehk kas siis, kui laojääk on otsas, saavad kliendid toodet tellida või mitte
  6. Määra madala laoseisu piirmäär, ehk millal saadetakse sulle meeldetuletus, et laoseis on otsa lõppemas
  7. Soovi korral saad müüa ühekaupa. Sellisel juhul on võimalik toodet ainult 1 tükk osta

 

Toote tarneseaded

Määra igale tootele tarneseaded, et tarne valikud toimiksid korrektselt. Toote kaal ja mõõdud on aluseks pakiautomaadi teenuse pakkumiseks (kuni 31 kg pakid on lubatud pakiautomaati).

  1. Kliki Tarne
  2. Lisa kaal, sisesta kilogrammides, koma eraldaja on punkt.
  3. Lisa mõõtmed cm
  4. Määra Tarneklass
  5. Vali, kas toodet saab saata Pakiautomaadiga. Kui linnuke on valitud, ei pakuta toote saatmiseks pakiautomaadi teenust
  6. Vali, kas toodet saab pakiautomaati tasuta. Kui on valitud, pakutakse kliendile pakiautomaadi teenust tasuta

Toote lehe kuva

Sinu sisestatud andmete põhjal kuvatakse toote andmeid kliendile

  1. Pealkiri on sinu määratud
  2. Pealkirja all kuvatakse talu nime ja valitud märke
  3. Määratud hinda ja soodushinda kuvatakse lehel
  4. Seejärel on lühikirjelduse väli
  5. Kliendid näevad laoseisu ja saavad tellida vastavalt laoseisu seadetele
  6. Kliendid näevad lisainfot: tootekoodi, kategooriaid, silte ja kokku müüdid kogust
  7. All osas kuvatakse Talu kirjeldust ja andmeid
  8. seejärel Toote pikka kirjeldust
  9. Lisainfo, ehk valitud toote atribuudid
  10. Arvustused, mida kliendid toote kohta saavad anda
  11. Tarne info, ehk sinu tarnetingimused, komplteerimise aeg ja tagastamistingimused

Valmis. Toode on lisatud ja kliendid saavad seda osta.

Talu konto seadistamine

Peale konto kinnitamist tuleb oma konto ära seadistada.

Selleks logi oma kontoga sisse ja vali minu konto - talu konto seaded

Seejärel kliki vasakul menüüs: Talu seaded

Talu üldinfost saad muuta talu nime ja talu veebiaadressi (sinu talu leht on https://pood.talutoit.ee/talu/(sinu_valitud_aadress)). Seda aadressi saad jagada oma sotsiaalmeedias ja klientidele.

Maksete seadistamine

  1. Kliki Maksed
  2. Lisa pangakontonumber (IBAN), kuhu tehakse väljamaksed. Konto peab olema sama ettevõtte oma, nagu sinu valitud Talu nimi.
  3. Automaatseteks makseteks loo endale Stripe Connect konto. Kliki Connect with Stripe nupule ja jälgi lehe juhiseid. Stripe Connecti kaudu toimuvad maksed sinu kontole automaatselt kord päevas. Selleks tuleb sul luua Stripe konto ja seadistada seal väljamaksed oma kontole. Ühenda Stripe konto siin oma talu kontoga.
  4. Salvesta Maksete informatsioon

Talu leht

  1. Mine lehele Talu leht
  2. Lisa talu kirjeldus. Kirjuta lahti oma talu lugu 3-4 lausega. Räägi ajaloost, mis teeb teid eriliseks ning milliste toodetega tegelete. Seda kuvatakse talu lehel ning toodete all.
  3. Lisa pealse pilt. See pilt on laiupidi (vähemalt 1mb suuruses pilt, väemalt 900x600px). Pilti kuvatakse talu lehel taustapildina (Sarnaselt Facebooki päisepildiga). Pildile ei soovita lisada tekste, erinevatel ekraanidel kuvatakse seda erinevalt).
  4. Lisa logo ehk Avatar. Soovituslikult ettevõtte logo ruudu formaadis (1:1 ja vähemalt 500x500px). Kui logo ei ole, siis mõne toote või teie tegemistega seotud pilt. Pilti kuvatakse talu lehel.

  1. Vaata üle oma asukoht ehk aadress
  2. Kontrolli, et Talu email on korrektne, seda näidatakse klientidele ja selle kaudu saavad nad ühendust võtta
  3. Lisa telefoni number, mille kaudu saavad kliendid ühendust võtta
  4. Kui oled käibemaksu kohustlane, lisa KMKR number
  5. Lisa Ettevõtte registreerimisnumber
  6. Lisa oma Sotsiaalmeedia kontod (Facebook, Instagram, Koduleht jne). Lisa link oma profiilile (näiteks: https://facebook.com/talutoit)
  7. Ära unusta vajutada Salvesta talu lehe seaded

Puhkuse seaded

Konto on võimalik ajutiselt sulgeda, ehk minna puhkusele. Teadet kuvatakse poe vaates ning on võimalik sellel perioodil müügid peatada.

Selleks:

  1. Kliki Puhkus
  2. Lisa Puhkuse sõnum. Kirjuta, miks oled eemal ja millal on oodata sind tagasi.
  3. Vali puhkuse alguskuupäev ja lõpukuupäev
  4. Vali, kas kliendid saavad edasi tellida või tellimine on peatatud
  5. Salvesta puhkuse seaded

Peale perioodi lõppu automaatselt on võimalik klientidel jälle osta ning teadet ei kuvata.

 

Transpordi / tarne seaded

Tarne seadistamiseks mine Tarne lehele

  1. Lülita tarnekulu moodul sisse, sellisel juhul arvestatakse tarnet ostukorvis eraldi ning saad ise määrata tarne hinnad ning valikud.
  2. Määra Tarne vaikimisi hind. See on hind, mis sinu toodete ostmise korral kliendil tuleb juurde maksta. Tarnemoodulite kohta saad eraldi ka hinna seadistada. Ehtne Talutoit logistikapartnereid kasutades esitatakse sulle kord kuus arve teenuse eest. Täpsemad hinnad ja tingimused küsi oma kontaktisiku käest. Tarnehinna võid peita tootehinna sisse ära ja pakkuda tasuta tarnet või iga toote eest täpselt hinnastada.
  3. Saad määrata ka Toote põhise tarne lisahinna ehk lisatasu iga lisanduva toote kohta ostukorvis. Näiteks kartul, porgand (lisatasu porgandi eest)
  4. Võimalik on määrata ka Toote põhine tarne lisahind ehk lisatasu koguse kohta, kui see on suurem kui 2. Näiteks 2 mett (lisatasu 2 meepurgi eest)
  5. Määra Komplekteerimise aeg ehk kui kaua kulub sul aega tellimuse komplekteerimiseks alates tellimuse tegemisest kliendi poolt kuni transpordifirmale üle andmiseni (pakiautomaati viimine, kliendi järgi tulemine või kulleriga üle andmine)
  6. Kirjuta lahti Tarnetingimused ehk milliseid tarneviise pakud, kuidas sinu tarneprotsess on korraldatud. Näteks kui viid kaupa OTT kohtumisele, siis kirjuta siin lahti, mis päeval kohtumised toimuvad ja kuidas täpselt info liigub.
  7. Lisa tagastamise tingimused ehk kirjuta lahti, mis saab siis, kui toode kliendile ei sobi või on tekkinud probleeme toote kvaliteediga. Kirjuta, kuhu saab klient pöörduda ning kaua võta protsess aega ja mida täpselt tuleb teha.
  8. Vali Välja saatmise riik, ehk riik kus sinu ladu asub ja tellimused teele pannakse (Eesti)

Vali lubatud tarnemeetodid

Saad ise oma tarnemeetodid seadistada vastavalt oma tootele ning tarnevõimalustele.

  1. Lisa Tarnetsooni nimi näiteks Eesti.
    1. Kui sul on mitu erinevat piirkonda, näiteks toimetad ise Tallinnas ja Harjumaal oma kulleriga kohale, kaubakohtumine on Sauel ning võimalik on kulleriga ka ainult Tartusse viia, samas saab ka pakiautomaati tellida, siis loo iga piirkonna jaoks eraldi tarnetsoonid ning määra nende regioonid.
  2. Vali Regioonid ehk Eesti
  3. Vajadusel saad Piirata kindlate postiindeksite alusel (maakond, linn, küla). Selleks kliki lingile ning lisa lubatud postikoodid (postiindeksid), kellele tarnevõimalust lubatakse. Postikoodi loendi allalaadimiseks leiad Omniva lehelt. Sorteeri piirkonna järgi ja lisa postiindeksid tabelisse.
    1. Postiindekseid saab sisestada kindla algusega (näiteks. 101*) või numbri vahemikuga (näiteks. 90210...99000). Vajadusel küsi abi oma kontaktisikult.
  4. Lisa tarnemeetod(id), mis on selles tarnetsoonis lubatud.

  1. Tarnemeetodite lisamiseks vali meetod nimekirjast
    1. Fikseeritud maksumus - kui sul on oma kaubaring või tarnemeetod, vali Fikseeritud maksumus. Edasi saad muuta nime ning valida hinna.
    2. Tasuta transport - kui pakud võimalust tasuta transpordiks, vali see meetod
    3. Tulen ise järgi - kui kliendid saavad ise tallu või poodi järgi tulla, siis määra see meetod
    4. Omniva, SmartPost, DPD pakiautomaadid ehk pakk toimetatakse kliendi poolt valitud pakiautomaati. Paki sisestad vastavalt kokkuleppele pakiautomaati või kuller tuleb järgi. Vajalik on pakikaart igal pakil.
    5. Omniva, Smartpost, DPD kullerteenused, ehk pakk toimetatakse kohale kullerfirma poolt. Paki sisestad vastavalt kokkuleppele pakiautomaati või kuller tuleb järgi ning see toimetatakse kulleriga kliendile. Vajalik on pakikaart igal pakil.

Muuda tarne seadeid

  1. Tarne nime, hinna ja tingimuste muutmiseks kliki loodud tarnemeetodile
  2. Lisa Tarneviisi pealkiri
  3. Vali Maksustamise seaded, kas tarne hind sisaldab KM või mitte
  4. Määra Tasu, mida klient tarne eest maksma peab
  5. Salvesta muudatused

Seadista kõik tarneviisid ükshaaval ja vajuta Salvesta tarne seaded

Talu konto loomine

Talu konto loomiseks pead olema Ehtne Talutoit märgi liige, OTT võrgustiku liige.

  1. Konto loomiseks mine lehele: https://pood.talutoit.ee/talu-liitumine/
  2. Täida andmed täpselt oma talu kohta.
  3. Tutvu ja nõustu kasutustingimustega.
  4. Sulle saadetakse kinnitusmeil.
  5. Talutoidu e-pood vaatab sinu taotluse üle ja kinnitab selle 5 tööpäeva jooksul.

Peale registreerimist suunatakse Sind oma konto lehele.

Oma konto lehel näed teadet: Palume veel paar hetke kannatust. Meie meeskond vaatab sinu taotluse üle. Kohe peale sinu konto kinnitamist pääsed siit ligi oma profiilile ja saad hakkata tooteid sisestama ja müüma.

Konto vaadatakse üle ning kinnitatakse Ehtne Talutoit meeskonna poolt.